¨Måndag - 17:43

hejj allt gött folk! här sitter jag och är verkligen dö hunrig, känns som man ska dö av hunger eller något, jag åt inte så mycket i skolan idag! var inte så god mat men jag åt iallfall^^
haft en dö trevlig dag med tjejerna i klassen, Bea, Jennie, Nannis, Patty & natta :)  
" våra allt klockren sång! " ...
Jag måste också säga att jag var verkligen jätte duktig på matte lektionen, räknade som fan och kunde verkligen allt jag gjorde. känns som det blir bättre igen allt ! ..Matte prov på nästa vecka, får se hur de går allt !..

Efter skolan vart de gå på stan med nannis innan bussen kom! så tråkigt att så och vänta på bussen i en halv timme^^ då kan man lika gärna gå på stan den halv timmen.

Resten av dagen blir stallet, ska ta hand om två hästar idag så kommer allt vara där upp ett tag, ska rida på båda och så! men vi hörs senare för nu är maten klar.. pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0