Tisdag ! .

Heejsan , tag sen jag riktigt var social här allt, men har inte så mycket att säga visa dagar kännar jag , men nu ska jag allt börja om med det allt!
Vart i skolan idag allt, och vi börja med nya regler ivåran klass nu! så måste vara i tid till lektionerna annrs så kommer man inte in på hela denna lektion, men som tur så är jag duktig så jag kommer i tid !
jag var nere på lunche rasten och köpte en svart mössa till mig, gillar den allt lite.
men ja fått utväxat och tycker det är så himlas fult så vill inte visa de, men ska strax endå färga om håret! men måste få lite pengar först allt. men som tur så får man studiebidraget snart då!
Hjälpte en kompis med lite kläder också ;)!
sen planera ja in allt ja ska plugga, så nu är det bara att börja plugga på allt. tänkte göra vindkraft sen så man blir av med detta!

jag har också redan vart i stallet med, klockan är 18:43, och ja har också endå vart hemma 1 timme och 20 min! så jag var riktigt snabb idag i stallet.. STOLT! .
Så jag åt lite precis nyss, så vad ska ja göra nu?
tyvärr så måste jag upp igen till stallet för jag ska jobba! .. uschcusch*!
jag som ville bara gå och ducha eller något men nejnej måste gå ut i det kalla vädret igen. viste inte att jag skulle jobba men min syster ringde mig och berättade att vi hade bytt ! ;P men det var endå bra tycker jag allt, för då kan ja allt hoppträna på tors! .
men nu måste ja ficka lite, hörs senare ♥

Får bli en bild mig & Bo-gi, är en liten c-ponny som är 4 år där då!
prov red denna söta lilla ponnyn för 1½ år sen kanske? innan ja hittade Halle. För jag inte valde denna ponny var för den var så lite så kändes inte så bra med längden, men annars en jätte trevlig liten ponny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0