Svar på en fråga

Till Emelie :)

hejhej!
du hade en lite fråga som du skrev i går kväll & den var ju så här :

 Hejsan, du har riktigt fint hår & hårfärg tycker jag& jag vill med ha röttbrunt hår men vågar liksom inte och vet inte hur rött de ska vara i, skulle du vilja hjälpa mig :)? / emelie

Först får jag nog säga tack (:
ÄR du blond hårig nu ska du nog tänka riktigt noga innan du färgar tror jag, jag var blond för och det är min riktiga hårfärg med, det var et stor steg för mig att färga men jag gillar rödbrunt och fick helt enkelt bli de.
Men rödbrun finns så många olika fäger, jag tycker du ska ta en som är mer brunt i och lite rött i.  Det gjorde jag och vart super bra endå (Y);) Som du är blond innan och ska gå över till rödbrunt så blir de gasnka mörkt.
Men blir du inte nöjd och vill ha mer röd i så är de lätt att fixa. jag är nu mer rödhårig än brunt. 
 Men är du bruhårig nu så ska du självklart ha mer rött i som du är redan mörkhårig.

Hoppas detta hjälpte dig lite och bara fråga mer om du vill ha hjälp ♥


Kommentarer
Postat av: Patricia

Åhh, vad man får vara med på bild nu då x) haha...Ta en annan nästa gång, hatar den här x) haha..Fast du är söt!!

Puss o kram skummbanan <3

2010-01-06 @ 21:06:28
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0