Söndag...

Usch idag är den värsta dagen på denna vecka, som jag sakt förut så hatar jag söndagarna! det finns verkligen inget att göra på dom, jag har städat hela mitt rum idag så nu är det allt fint, tss
jag har också städat hela min garderob, plocka ut alla kläder på sängen sen fixa dom lite snyggt och sen la ja in dom allt, kan säga att ja hittar sjukt mycket kläder ens ja inte nästan viste om att ja hade, glömnt bort dö snygga kläder! ..fy på mig allt!
Men allafall min dag idag blir väl inte så jätte mycket skulle ja tro`? ska rida nog efterkitvt dressyr pass!
men måste också berätta att studiebedraget har höjds sig. Wohhoh  så nu får man ut 1.400 kr, så sjukt nice kan man ju säga allt. snacka om skillnad! så när mamma kom in och berätta de så vart jag lite glad allt =D ..

måste bara lägga in en låt här som patty & jag sjöng hela tiden på förfesten på nyår! hittade den allt..
vi sjöng den om och om igen och musiken var ju sjukt högt ljud med, så ni kan ju tänka er hur vi sjöng den.



GE MIG EN ÖL !!....

Kommentarer
Postat av: Anonym

har allas studiebidrag höjts?;O

2010-01-17 @ 16:00:12
Postat av: Patricia

Hahaha Bästa asså. men vi sjöng ju ge mig en öl hela tiden ju xD det är knappt med xD hahahaha<3

2010-01-17 @ 19:13:37
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0