SKOLAN !

hejsan alla bloggläsare!
nu sitter jag här i skolan och har rast som sakt.! sitter i en av klassrumet med nannis, hon ska skicka in ett arbete hon inte skickat än då ;) ...
vi har  projket tid efter luche rasten och vi jobbar med miljön just nu!,.. inte det roligaste men ajja får allt göra det endå, jag hängde med nannis till läkaren förut, det gick allt bra dör! tyckte synd om henne för hon skulle få gå själv annrs, och som ja är så urgullg snäll vänn ska ställer jag upp. tss
sen så saknar jag min lilla vänn beata, hon är inte i skolan just nu  men så tur så kommer hon snart hit, WIIE !!

men nu ska jag allt dra mig men vi hörs efter skolan, pusss & ta hand om
er♥

jaa ni får ursäkta dettta klipp men går man in en häst klass så får man väl lägga ut en häst video! ,


Kommentarer
Postat av: Beata!:)

Jag saknade dig med! <3:D

2010-01-22 @ 17:02:45
Postat av: Patricia

Hahaha underbart <3 my little pony <33 xD

2010-01-22 @ 18:44:10
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0