Skolan !

Hellu!
här sitter jag och har lektion, kan säga att jag inte vet vad jag ska göra just nu "/?
har en sak hemma som jag har på datan där hemma, så vad ska ja göra nu är frågn alllt!
har ankihh bredvid mig och sen har vi beata & patty bakom mig, sen sitter emma i samma bord som ankihh och mig!

jag åkte inte buss in till skolan idag häller utan min bästa pappa körde mig in! snacka om att han var snäll, och sen när ja skulle gå ut från bilen så gav min pappa 40 kr, så himlas guligt. så Tacck :)

men måste bara säga att jag får mitt studiebedrag i dag med så i morgon blir de stan, niice!
men vad händer idag för mig?!
stallet så klart men kanske stan efter skolan en stund, men vi får se. men ska jobba med lite svenska nu så vi hörs senare,puss♥




Thilda ( me ) Ankihh, Bea, Patty & Emma






Kommentarer
Postat av: Patricia

Aww, Underbaringar <33

2010-01-29 @ 14:16:17
URL: http://patriciatharning.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej vad jag är ful!

2010-01-29 @ 14:17:06
Postat av: Beata:)

Snyggingar! <3

2010-01-30 @ 20:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0