Sjuk !

jaha vad ska man skriva idag? ..
jag kan börja säga att jag är sjuk och att det är söndag! som jag var lite blond i går och trode de var söndag i går, men aja.
jag har bara sovit idag, jag vaknade klockan 12 då åt jag lite frukost men hade verkligen jätte ont i magen då så efter de gick jag och duchade. sen när jag kom ut ur duchen så kan jag ju säga att ja frös ihjäl så la mig direkt isängen och somnade då, klockan var väl runt 1 där. sen vakna jag upp vid 5 då min syster fråga om ja vill ha mat, så jag traska upp ur sängen måde fortfarande inte lika bra ! åt lite sen la jag mig igen isägen, vakan vid 9 och då var de väl lite bättre i min lilla mage, allså shit vilken social dag jag har haft eller inte x) .
jag kollade på någon film på 5:an på tv men min syster vid 9 då jag vaknade, inte så ofta jag umgås med henne liksom, kan ju säga att hon bor mycket hos sin pojkvän, så det var skoj att göra något med henne.

nu sitter jag här och klockan är 00:48 kan verkligen inte sova som jag sovit hela dagen men ska nog strax knalla in till mitt rum och lägga mig i sängen och kolla på OHT säsong 5. jag har redan sett den säsongen men måte kolla om innan ja börjar se säsong 6 som jag fick i julklapp.
men nu ska jag fixa lite så säger godnatt,puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0