sista godisbiten!

ojoj, tror jag allt ska gå lägga mig tidigt idag, är så himlas trött, mår inte häller så bra som sakt, har huvudvärk som den och lite förskyld.
 men jag har nyss pluggat klart, gjort klart vindkraft, så skönt att detta är klart nu. så ska bara lämna in detta! .
och så har ja läst på eng gloserna tills på fred, alltid bra att kolla lite före liksom..
men så sitter jag äter på polly också (a)! jag ska faktist sluta äta godis nu, så istället för springa ner och köpa godis i skolan så blir de frukt! hum kommer lilla ja klara detta?.. jo man får väl hoppas på det men som som ja ska sluta med det så är sista dagen jag får äta godis och då avslutar jag det med en polly påse (a) kan säga att de är jätte gott, tsss!

men nu ska jag allt lägga mig i soffan och ta med mig min polly påse och se på någon film allt.
men just ja! lilla jag kollade på paradise hotel igår, snacka om det är ju för bra allså! det bästa är ju att andreas har kommit tillbaka!
final nästa vecka!

men ajaj, säger godnatt här, puss♥

jag  bjuder på denna bild ! Hhahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0