sent inlägg

Nu är lilla jag här igen och är ledsen att jag inte bloggat sen nyår, som sakt är 2 dagar sen.
min nyår var faktist rikigt nice, förfest hos bellan. där små drack vi lite sen sjöng vi singerstar?
där var allt jasmin, jossan, eve &patty med ! so vi var allt 6 st.
vid halv 10 så tog patty och jag bussen in till stan och drog på fest vid polis huset någonstans där?
Robin möte upp oss där vi gick av spårvagnen, sen när vi kom in så var thea, issa, jennie & natta där med dom tjejerna går allt i min klass.
Det var riktigt trevligt där, det var bra folk som sakt.
Lite innan halv 12 så ståg alla bereda, sen när det slåg 12 då skåla vi och alla skrek GOTT NYTT ÅR!
sen in igen, vid halv 2 tog vi bussen hem.

det är var min nyår allt och jag gillar den ;)
bilder kommer men inte fått dom än.

pusss♥


Kommentarer
Postat av: Patricia

Det var jätte roligt gumman :D haha. Tack för bästa nyåret :D<33

2010-01-02 @ 22:01:08
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0