NU 20:31

SHIT vad kallt det är ute nu kan man verkligen säga, jag kom nästan ungeför hem från stallet och ja frös nästan ihjäl ! ... önskar verkligen att det ska bli en varm skön sommar, så himls trött på den här skit snön eller håller ingen med? 
men myste lite med bästa ponnyn & fixade ornign han och så, han är ju för bäst allså! Hhehe ^^
sen hade jag också med mig min söta hund till stallet och min brors hund, vi är hund varkt för Gucci..
När jag kom hem så var lille gustav hemma också, och den lilla pojken borde alla veta vem han är ?;)
det är ju allså min äldsta storebrors barn!



Nu sitter jag här i mitt rum och gustav sitter här inne med, han kollar på någon film så han lånar min tv, han är så gullig, knakar på dörren sen öppnar den försiktigt och frågar om han får komma in sen frågar han om han så se på film här inne. Och det klart han får de liksom (:
så han släkte inne i mitt rum med för han tycker man ser bättre med, han är ju bara allt 3 år eller han fyller ju i mars som är bästa måndaden då , men är ju för lilla jag med fyller den månaden. tsss

jag ska väl gå och ta en duch snart med tror jag, sitter här och fryser lite fast jag har en varm tjocktröja på mig, och de känns lite konstigt att sitta inne med massor tröjor på sig eller ?
men väntar på att syster är klar där inne så hoppar ja inte strax efter där, sviin bra allt!
men till dags så ska jag vara lite social, ska se filmen med gustav.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0