Nattinatti!

Nu ska jag allt krypa ner i min säng, känner mig faktist lite små trött så nog bäst att lägga sig då! det är ju allt faktist skola i morgon så måste upptidigt,tänkte traska upp kl 6 i morgon pittig, och nu tycker ni att ja är säkert jätte konstig men är så här, att min lugg är lite för lång nu kan ,man säga då måste ja få¨upp en volym på denna sen sjävla hela håret med & sen tar de ju en tid att välja kläder & sminka sig så klockan 6 blir allt lagom för mig!
när går ni upp ?:)

har faktist färgat mitt hår på kvällen, så hoppas det blir bra nu, man märker ju dagen efter om de vart bra eller om man måste göra om det. men tror att det blev bra, får alltid hoppas ! syster hjälpte mig att lägga i den så får allt säga tusen tack till henne♥
men nu ska jag allt sova så vi hörs i morgon..














Kommentarer
Postat av: erika

sv: synd precis innan sm:et ja jag har hittat en finfin liten kille =)

2010-02-01 @ 19:13:38
URL: http://justsoome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0