Morgon pigg?..

Nej jag är inte morgon pigg längre kan jag säga, vet inte riktigt vart de tagit vägen men som sakt jag är lite fram och tillbaka med det ^^
men mamma väkte mig klockan halv 10-10  tror jag den var runt , åt lite frukost var inte alls så hungrig, drog på mig stallkläderna och traska mig upp ditt. Och nu vill ni veta varför jag just gick upp så tidigt? men jag skulle hoppträna och david är ute i hagen & det kan ta ibland en stund att hämnta in han.

När jag kom upp ditt vid 11 så börja jag blocka in han och han ville inte komma in.ATTANS! höll på där ett tag men sen gick jag hämnta lite havre då kunde han allt komma, tss lite buusig av sig kan man säga att han är.
Vis halv 1 började min hopträning och kan säga att han var verkligen jätte fin, jag börjat hittar honom mer för varje gång jag hoppar honom. vi hoppade en banan & lite svängar.
Han är så duktig♥



Usch ja är osinkad och de är kallt som fan !..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0