Måndag ..

Heejsan  (:
kom nyss hem från skolan allt då, nu mår man allt bra och är frisk.
gick upp klockan 6 i morse då min lilla klokcka ringde, fixade ornign mig in för skolan allt då!
min mamma kom in till mig runt mellan halv 7 -7 och kollade om jag var vaken, hum kan ju säga att kollade chockande på mig ! jag förstår henne allt, tss jag är så seg på morgonen och orkar verkligen inte gå upp så brukar ligga i sägen vid halv 7-7 ibland. LAT...

skolan var allt helt okej faktist, skoj att få träffa alla igen efter julovet, endel har man ju fått träffat men inte alla som sakt! .
vi hade matte idag med allt och har fått peter nu, så nu jävlar kan jag koncentera mig på lektionen, dygn bra !
sen på slutat så hade vi någon lektion som man ska kolla om hur vi har de på APU , men apu är ju grym så kan inte klaga alls på denna!

nu ska jag nog allt traska mig upp till bästa ponnyn, ska ta de lugnt med han idag, vila kanske:)?
får se vad vi hittar på ! .
hörs senare♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0