Kallt !

hejsanh här sitter jag och har precis ätit lite mat, min mamma gör verkligen så himlas god mat. mumms!
jag har vart hemma typ en halv  timme nu och fryser endå =oo jag har var i stallet och hjälp malin när hon tävla på Melodi & Stina, var lite hästskötare idag allt.  Tur vi har varandra allt som du hjälper mig när jag tävlar men jag har en hästskötare till då, Ankihh. tsss♥
Så hoppas ja kan bli varm snart igen, men värsta är att jag ska upp ditt snart igen, det är ju sjukt kallt ute nu!  Men ska  rida på david & fixa han tills i morgon, för i morgon blir de våran första tävlingsrunda allt, Ett lycka till:)? .

men nu ska jag allt städa på mitt rum, oj vad skoj eller vad säger ni?.. men är ju inte så hemskt mycket jag ska göra, utan bara beda sängen och ta upp en handduck ;)

hörs senare♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till gumman <333

2010-01-10 @ 01:42:57
URL: http://stallkungsangen.blogg.se/lookatme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0