Just Nu

Kom nyss från tv, har kollat på Lat´s Dance med mamma och sen har vi gustav här också.
I år allt är dansarna mycket bä'ttre och duktigare tycker jag allt. detta program är inget jag följer om man säger så men har inget att göra ikväll och alltid kul att umgås med mamma♥
Men jag skulle kunna allt med stå där på dans golvet och dansa med någon som kan då, inget fel med det tror jag?
Men just nurå? jo jag sitter här och lyssnar på musik & pratar med lite söta folk på msn ;) så händer inte så jätte mycket som sakt då. jag håller på bli lite bättre nu allt, känns som jag kan allt andas och ingen feber så är väl bra ?:) .

har inte så mycker mer att skriva känner jag så vi hörs♥


Kommentarer
Postat av: Ankihh

det är mkt av ordet allt, i dina inlägg x)

(: <3

2010-01-09 @ 18:23:51
URL: http://ankihhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0