Jag är allt

... snabb kan man säga! jag kom nyss hem från stalljobbet och klockan är bara 20:35 och jag började halv 8, är man inte snabb då eller? jo jag tycker allt att jag var de!
ska strax hoppa in i duchen, få en varm duche!
sen blir de allt äta god mat med mamma & pappa och så kommer bror & mickis hit och äter med, trevlligt treligt allt (:
det blir nog resten av min kväll, umgås med famlijen skulle ja tro, men självklart kommer jag till datan och vara social på natten. har så himlas svårt att somna på helgen, någon som vet varför?...
men det så är skönast är nog att få sov mogon hela denna helg! är nog de bästa med denna helg, att få sova så länge man vill, som idag- då vakna jag vid halv12-12 ! lite nice där ;p
men nu ska ja ducha, vi hörs senare puss

Kommentarer
Postat av: amandaa

hum jag hade de ju med dig inte konstigt att det gick fort.haha

2010-01-17 @ 19:19:28
URL: http://amandaaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0