Ingen ledig dag !

jag som hatar söndagar, de gör jag fortfarande kan ja lova!
när jag vakna så städa ja rumet, usch så himlas tråkigt!! sen pluggade jag lite eng & matte.
efter de så skulle ja upp till stallet och släppa in alla hästar, och sen tog jag hand om david, fixade ornign han och red och gjorde mat , aa allt sånt. sen hem och käka lite sen kollade en sak på datan som mamam ville ha hjälp med sen jobbade på kvällen, istallet !
min dag har var fult fart från början kan ja lova, så det var riktigt skönt med ett litet bad som ja nyss kom ut ifrån. snacka om bara slappna va! det behövde ja idag men strax ska ja lägga mig i soffan och kolla på OHT med mammi.

så det här vart min dag allt.
ingen ledig tid i dag alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0