Godnatt

Äntligen är det kväll- natt! jag bara längntat hela dagen för de ska bli de! lite knäpp av mig jag vet men har man  legat inna i två dagar inte gjort något så blir man utråkad som sakt!....
ska nog lägga mig i sängen och se på någon film! men undra vilken de blir? så tråkigt när man sett alla filmer här hemma. kanske dags att köpa nya?. tss!

imorgon blir de allfall skolan och träffa underbara vännerna, känns skönt att får göra de säger jag! att komma ut lite, prata med folk! .. ska åka till åby i morgon med så får se vad vi gör i morgon på ridningen!..
sen ska ja hem och hoppträna på världens bästa ponny!..

men nu ska jag allt krypa ner i sängen ,pusss och vi hörs i morgon♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0