fyfan...

Usssch vad min dag börjar brs tycker jag verkligen :/ !! NOOT...
vakna med mensvärk som bara den, känns som kanppt kan rör mig, så ni kan ju förstå hur ont det gör liksom ;P ??
jag knalla iallfall upp till stallet och fixade allt där och kom hem runt 12? så var i staller rätt tidigt idag!
nu vet jag inte vad jag ska göra? försökt på hälften av mina söta underbara vänner men dom är hos sin pojkvänner eller ska bort, men kanske endå inte gör något som jag ligger här nu i soffan och har ont så kanske bara ska ligga här och slappa men det vill jag ju faktsit endå inte!
men jag får nöja med mig att få söta sms istället (a),.
 I morgon åker nannis iväg med så får ju inte träffa henne på en vecka då, så allså nästa- nästa måndaf vecka 5 blir det bra? när har vi sportlov ingetligen :)`?

hoppas alla andra slipper mensvärken och får en bra dag


VILL HA SOMMAR !

Kommentarer
Postat av: Nannis

Ja usch ! "/ Kommer sakna dej massa! Men kan ju sms:a (A) hihi ...

Jag får väll se om jag bryter några ben, men hoppas inte det ;) <33♥

2010-01-23 @ 15:46:31
URL: http://xnannisx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0