Fredag / sjuk !.

Jahopp vad ska man säga idag?
jag vart hemma hela dagen för jag har en jävla förskylding och får nästan panik allså. jag hatar verkligen att vara hemma, att få ligga i sängen eller soffan en hel dag och glo på tv, uschusch vilket liv! . men ajja vad ska jag göra åt de? bara att ligga hemma och vila. Så vart ju ingen skola för min del idag så får träffa halva klassen på måndag istället. Bättre jag blir frisk snart så kan vara i skolan som det är inget lov mer, men så typiskt att man får de här när skolan börjar.
Imorgon blir de till stallet och rida och hjälpa malin när hon tävlar dressyr här hemma i KM. hon ska rida två st ponnyer så ska fixa lite s¨å hon slipper stressa som den! .
Och ska allt fixa david in för KM i hoppning dagen efter då.


så nu är de vara att vila så man blir bättre tills i morgon & mest bli bra tills söndag. pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0