En dag..

Min dag idag, hum?  vart ska man börja, vaknade vid 11 skulle jag tro att klockan var, åt lite frukost sen gick ja ut med nemo en promenad, jag tycker inte att det var så jätte kallt ute då men jag vill verkligen att snön ska fösvinna snart, vill ha tillbaka den  sköna värmen, skulle vara så himlas skönt att ligga på grösmatan och sola,  eller  bäst att vara på en strand och umgås med underbar vänner men det är ju bara en dröm ungeför, som när man tittar ut från fönstret så ser jag bara vit över allt och det är snö! usch verkligen.
men jag gick till stallet sen iallfall och tog hand om fina ponnyn, men där kan jag säga att i stallet är de verkligen jätte kallt ,iallfall när det börjar bli lite senare. men jag red med malin idag, skulle rida ut men vart så mörkt fort. i morgon ska jag hoppa  så puss på de ♥


Idag har också min lilla vänn  adam kompit hem så får väl träffa han någon dag i veckan?
Och nu är det bara 1 dag kvar innan skolan börjar "/ vill verkligen inte börja,att börja plugga igen och allt sånt men ska bli skoj att träffa folket man inte träffat på lovet! allt blir som för ;).
HH1♥

vad har ni gjort idag då & hur mår ni :)?


Me & Patricia från nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0