det är ju lörd =O

Är man inte blond eller? jo jag har ju vart de en gång i tiden och är de igentligen, så nu som sak är jag ett kinderägg nu, är ju brunt utan på blond på insidan, men  lite smått gulligt elller vad säger ni? x)
nu skrev nyss patricia och sa att hon läste min senaste inlägg på bloggen och berättade att de inte var söndag, hum jag fatta inte vad hon snacka om men hon försökte få mig inse att det var lördag men ja trode inte på hene så jag gick  in på bdb och kollade. jo vem hade rätt då? inte var de jag iallfall. ATTANS säger jag bara! tsss
jag trode det var söndag, shit vad pinmant allså.
men ajaja det är ju lilla jag (a)
tack gmman att du berätta de för annars skulle ja tro de var måndag i morgon.
pusss♥


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hahaha, Man är ju bäst. :D x)<3

Jag är ju med ett kinderägg typ men är ju iallafall inte tom på insidan Xd HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA

2010-01-02 @ 22:15:45
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0