APU

en helt vanlig apu dag som sakt kan man väl kuna säga!
var där vid 08:00, börja med att mocka, släppa ut mm..
vid halv 12 var de luche, idag åt jag tacopa, riktgit gott fatkist!
Efter där så skulle vi allt rida på en häst, jag fick en c-poony som heter Aala och går rätt mycket på barnlektioner som sakt, en lite tjockponny och tar tag i betet lite och drar när den inte får som den vill, men tar man tag i henne så stannar hon så hon är riktigt snäll allt endå! Men som sakt, första gågen ja satt på henne och ja kände innan ja skulle rida henne att ja inte vill de, hon ser inte så skoj ut, men hoppade upp allt! hon var lite se så där ibörjan men efter en stund sen så var hon verkligen en jätte trevlig ponny!
trampa under sig, fick i en fin form, jag var riktigt stolt över henne, som hon var allt stel i början men fick henne till en mjukis :)

Aala på bilden, kan säga att denna bild är taget från föra vintern, och hon är mycke mindere om magen nu!


Sen när jag slutade lite innan 3 så börja fixa prinsen allt, han var jätte fin idag med allt, han är ju för duktig allt! pusss på daviid ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0