APU -. onsdag

hejsan alla bloggläsare (:
kan inte säga så mycket om min dag allt, haft apu som alla andra vanliga onsdagar som sakt.
det är ju : mocka , sopa, fodra, släppa ut & in hästarna!
Vi fixade stina ( en lektions ponny) med in för någon som skulle provrida henne, och hon vart såld idag med så han tog med henne hem dirket, asså stackars malin e, ska faktists beröma dig gumman: du har gjort ett underbart år med henne, du gjort henne sjutk fin till att ligga på noll i dressyren och sluta med att rida LA på tävling och tävla Lc i hoppnign. du fick massa placeringar i dressyren och du red henen som en gud!
du är duktig gumman !
efter jag slutade så fixade jag david och joggade han idag, fin som vanligt är han ! ♥
och pratade med nannis i tele typ 1 timme eller något. Shit!:D

just ja ! jag tror jag ska byta apu plats med, men får se hur det blir med det allt.




Ett lende på läpparna ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0