Äntligen..

HEMMMA !!
Gud så skönt att få vara hemma nu, suttit stilla i bussen typ halv timme, och den halvtimmen kunde ja vart hemma nu men usch vad hemskt igentligen kan ja säga! .. det hade hänt en olycka på vägen där vi ståg stilla då! en bil hade kört på ett barn! . men de ja tror har själv hänt var att nog barnent skulle med en buss så skulle springa övervägen så kommer blien och kör på henne som han inte hinner stanna, det är ju liksom halt på vägarna så kan ju förstå han han/ hon som kör bilen, så han kör på barnet och barntet flyger in i bussen och slagit upp hela ansikter så blöde som bara den, när vi fick allt åka förbli så såg vi hela bussen.. man såg verkligen att hon hade flygit, och att ja vet detta är för ja hörde någon prata med denna personen som köprde våran buss. sen satt ja lågnt fram så såg ju rätt mkt! .. men usch vad hemskt! . men kan också säga att ja blir så trött på folk allså! dom typ springer lägnst fram i bussen och ska se och fråga vad som har hänt men även så sa dom det i högatalarna... dom fattar ju inte!! ..
Sen som ja hade ont i huvudet hela dagen i skolan så "somnade" jag typ på bussen när vi började åka igen, sen när ja skulle gå av så hade ja inte ont i huvudet mer. riktgit skönt de faktist :) .
men nu ska jag allt gå och fika med min mamma & allt min store bror som kom på besök och hans flickvän mickis som ni borde veta vem de är;) som hon kommer uppe hör då & då :)tss

hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: Patricia

Det är det inte det som det står fört om på www.nt.se

??



För det var ju en tant x) :( USH så hemsk...För den tanten var nämligen alex farmor :O

2010-01-22 @ 18:53:59
URL: http://patriciatharning.blogg.se/
Postat av: alex

min farmor är ingen tant..

och ja, det är som patty säger. det var min farmor, o hon ligger döende på sjukhuset i linköping nu. FAN.

världen är bra orättvis.

2010-01-22 @ 23:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0