ÅBY ..

här kommer det ett inlägg från vad som hände om gårdagen!
klockan ringde 7 på morgnen, och steg upp direkt ungeför! snacka om att jag var helt slut, jag skulle kunna ligga där till 12 eller något men nej nej var ju allt första skoldagen och jul lovet är slut nu "/
men drog på mig stallkläderna & åt lite frukost.
Tog bussen 5 i 8 sen och där träffa jag ankihh med, tag sen man träffade henne med, allitd trevligt att prata med henne,. humor (a) --
sen när vi kom till rece så fick vi stitta och vänta en hel timme till åby bussen kom! men där träffa vi endå Emma, Nannis och bussungen linnis.

när vi kom fram till åby-stallet så kan vi säga att de var svin kallt där! skulle kunna ha på mig ennu mer kläder men tycket endå att jag hade sjukt mycket kläder på mig men tydligen inte då! . får klä på mig mer nästa gång då !;) .. Vårt stall har de varamare kan jag vara säga. SRS!

fVar första gången våran grupp där¨ så lären vissa runt och så . vis runt 1 så hade vi ridlektion!
jag fick rida på en häst som hete Falco, en trevlig ponny/häst tycker jag allt.
lite speciel ibörjan men hittade han riktigt sanbbt och Anna tyckte jag red han jätte bra så vad kul att höra. aldrig suttit på hästen innan & aldrig sett den.

När vi skulle ta bussen hem så höll vi inte få komma med, snacka om sur gubbe allså! våra busskort funkade inte och de är skolan som ska fixa så de funkar. så han vart sur för vi inte betallade men skulle vi gjort då? som vi inte har pengar på oss och har ett busskort som ska funka vart vi en åker.
så på måndag blir de och prata med någon lärare i skolan.

När jag kom hem i sörping så gick ja direkt till stallet" där min ponny står"
sen när jag var klar där så gick jag hem och tog ett varm duche! det kan jag säga att de var sjukt skönt som jag frysit hela dagen.

det var min torsdag dag!

Kommentarer
Postat av: Linnis :D

det va ruuuligt du gumman ;) <3333

2010-01-08 @ 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0