ÅBY - NU HEMMA !

ÅH vad trött jag är som sakt! jag kom nyss hem från skolan!
har vart på ridkskolan idag och ridit på faloc, vi red över bom övningar idag och stackarn är så rädd för bomarna, eller han blir helt stressig och vet inte vad han ska göra, han kan inte konsentera sig på mig det jag vill han ska göra och sen kommer bommar! Åh neeej! , typ säger han.. så han späner hela kroppen. tycker synd om honom. så vi ska hoppa nästa vecka, så ska ja ha honom då med men ja hoppas han blir bättre då. lille falco :)

åkte hem med brudarna allt till rese! sen tog ja bussen tills sörping där träffa man allt på malin E =OO snacka om ett tag sen man träffade henne, allt skoj träffa henne! min lilla häst skötare allt..

Men ajja nu sitter jag här hemma och klockan är 16:55, ska äta lite strax, inte så hungrig av mig, venne varför men äter lite endå. Bra att äta som sakt, man ska aldrgig hoppa över en måltid !
sen vid 7 så ska ja hoppträna på världesn finaste ponny!
men skirver mer sen. puss♥

bilder kommer in senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0