22:48 ..

... är klockna nu och kom nästa precis ut från duchen!
så nu sitter jag här och bara chillar som sakt, pratar lite med folk & lyssnar på musik! finns väl inte så jätte mycket att göra nu som sakt, eller vad säger ni?
Idag kan ja säga att jag gillar min dag idag allt, först en underbar dag i skolan, en var jag allt duktig att plugga efter skolan, kanske inte de roligaste med ajaj, sen gick ja till stallet och då kom mickis ditt & ella! Dom hjälpte mig lite med hästarna också allt. super skoj faktist! riktigt kul att umgås med mickis faktist, ella  var mickis kompis så henne känner ja inte så mycket alls men hon var trevlig (: .
 hoppas dagen i morgon kan bli lika underbar, men nu ska ja kypa ner i sängen och se på någon bra film, godnatt säger jag och vi hörs i moron ♥

Får allt blir en bild på mig & hillma när jag tävlade henne och vart placerad, april 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0