21:32, söndag

ucch usch idag är de allt söndag och som ni vet så hatar jag ju söndagar, de är den värsta dagen på hela veckan!
vet ni varför? jo för de finns verkligen inget att göra, msn blir helt slapp i hela kroppen och man lurar sig själv att det är skola imorgon fast det helt enkelt inte är de, men brukar ju vara så^^ men min dag börja iallfall med att jag gick upp halv 8 och då börja ja äta lite fukost sen bara dra på sig stall kläderna och gå ut i det kalla vädret, usch! kan säga klockan 08:00 på morgon så är de kallt ute.
men när jag kom upp till stallet så var de dags att byga upp banan.
sen vid 9 började hoppträningen allt!
idag var david verkligen jätte fin tycker jag och kände ja börjar hitta han mer och mer men mycker kvar som sakt men så är de ju alltid & på lörd tror ja nu som kommer är de KM hemmas så de blir först tävlingen allt SPÄNNANDE ♥ vi hoppade iallfall två rundor idag och andra rundan gick nog bäst tycker jag som ja hitta han mer där och fick till de bra. duktiiig ponny♥

Har ingen bild på david på denna dator så fick blid på hillma.
bilden är taget när jag hade dig i 2 veckor när syster jobbade i jönsköping.

Hum resten av dagen då? jo min bror & hans fru janis kom hit och gustav med så prata lite med dom men ja träffa dom bara 1 timme ungeför, för när jag kom hem från tränigen och allt så somna ja jag i sängen med stallkläderna på (y) hum lite trött kanske, tss
men när dom åkte hem sen så tog jag en varm duche och snacka om skönt, kan ju säga att man piggna till med.
sen har har ja bara legat i soffan oc slappnat av och ätit lite godis (a) lite smått mysigt eller vad säger ni?
men nu ska ja fixa en sak här på datan så hörs puss♥

Kommentarer
Postat av: Ankihh

Lilla gmn, du är lite förvirrad väl? det är lördag idag .. vilket betyder att du kmr uppleva ännu en söndag imorrn när det är söndag på riktigt x) <3

2010-01-02 @ 22:36:42
URL: http://ankihhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0