12:26 Torsdag!

Hejsan, idag är lilla jag hemma från skolan allt, hade jätte ont i magen & förskyld i morse som är lite synd! hade ju hoppning idag i skolan, men vad ska man göra åt det ? har man ont så har man helt enkelt det! .
men ja vaknde iallfall vid 8 så var upp rätt tidigt endå! åt lite frulle som sakt med min underbara mamma och självklart min söta hund! sen tog jag allt en varm duche, riktigt skönt faktist.! Sen allt när jag kom ut från duchen så var det allt dags att beda sängen och plocka upp lite allt...
sen gick jag och mamma ner till vårcentralen och kolla min mage, dom hittade tyvärr inget fel ?! dom sa att de kan vara stress men vad vet vi än?jag känner mig inte så jätte stessig men kanske man inte kan känna av riktgit så.
När vi var allt klar där så skulle mama handla och gick vi tog en fika. myssigt allt, jag tycker verkligen om att umgås med min mor, tss!
Sen måste ja berätta att hon är bäst, hon köpte hårfärg till mig  & så ja kan ladda på mobilen, så i kväll blir det allt färga håret, hoppas min underbara syster kan hjälpa mig! men beror ju på om hon ska åka till sin pojkvän då.

sitter och pratar med bästa vännen med, allså beata! Tsss.



självklart är man omsminad! , känner att jag är bara de nu förtiden^^




Kommentarer
Postat av: Linnis

Det e mycket "allt" i dina inlägg ;P

2010-01-28 @ 17:25:39
Postat av: stoffe..

söööööööt :D:D<3

2010-01-28 @ 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0