02:14- japp de är natt

ojoj vad klockan börjar bli mycket allt ;) ska nog allt stänga av daton och knalla in till mitt rum och krypa ner i min älskade säng!
Usch i morgon ska ja upp tidigt, och tidigt för mig är runt halv 10-10 så nog bäst att gå lägga sig snart.
Men min kväll idag har faktist vart rolig & bra, umgås med mamma hela kvällen. vi har tränat ihop, kollat på film & ätit godmat tillsammans, alltid kul att umgås med min mamma♥
Jag ska börja träna ½ timme varje kväll nu! vi har något sak som är tydligen jätte bra så den ska ja testa ett tag så får se hur de allt går.

men Sitter och pratar med min underbar vänn felicia på msn, saknar henne verkligen!
hon och jag inte pratat med varandra på ettt tag men så är det ibland allt men kan bara säga en sak Miss You ♥
men som sakt nu känner jag att trött heten börjar komma så bäst att stänga av men vi hörs i morgon, godnatt allihopa.
pusssss♥


Kommentarer
Postat av: JOhn

du är ritkgit söt (:

2010-01-06 @ 02:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0