--

Heey !
nu sitter jag här hemma och väntar på att mamma ska bli klar med maten.
har vart i skolan idag och hade ritkgit skoj idag allt, fyfan allså! vi hade datakunskap idag med och bea hjälpte mig lite när ja inte fattade, tack verkligen.^^ ska ja prov i de snart detta så måste ju allt fråga den bästa som redan har betyg i detta, tss :D

gick på stan idag med allt, köpte en  t-shirt på gina, ett par brillor på bikbok & sen en bh på lindex.
bilder kommer ut snart jag lovar alltt ;) !

sen när jag kom hem så hämgde jag med nannis upp till stallet när hon åt, satt och prata med lite folk sen gick jag ner ovch gjorde höpåsar & sen mockade, sen drog jag hem direkt!
ska upp ditt snart igen och rida men ska ju äta först som sakt!

Min kväll idag?
ska väl bara slappa framför tv skulle jag tro, finns inte så mycket att göra just nu tror ja. vad ska ni göra:)
men hörs senare.♥





Kommentarer
Postat av: BeTa!:)

Det kommer gå galant på provet!:)

2010-01-16 @ 13:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0