Fredag !

Klockan är 21:51 och sitter här och chillar bara helt enkelt! 
min dag har vart verkligen jätte bra tycker jag, först skolan som sakt och den brukar ju inte vara så himlas skoj eller vad man ska säga, men man har alltid ett lende på läpprna när man umgås med vännerna. men har vart riktgit duktig idag! lämna in datakunskap uppgiften som ja gjorde på dom två sista lektionern idag, jag är så himlas nöjd!
Efter skolan så träffade ja mammi och vi tog en fika på stan, MYYSIGT! jag köpte en tunika på bikbok. sen köpte mamma lite kläder med , dö snygga:D!
sen tog vi bussen vid 5, när ja kom hem så gick ja till stallet direkt.
Hade två hästar idag då, hade hillma med! den fina storhästen som min syster äger som sakt.
fixade ornign allt och sen red jag på hillma. Hon var så himlas fin idag, jobbade på riktigt bra tycker jag som jag inte ridit henne på ett tag, men vi red ett dressyr pass men sen på slutet så skulle en tjeje små hoppa 60 cm så då fråga jag om ja fick ta några skutt! så jag små skutta lite och hon vart så glad, kan ju säga att hon var typ 90 cm över den lilla hindret. HHAHAH!
tog de lungt med david idag, skritta & travade som sakt!

Vi har två fina hästar :)♥


Hillma & jag - När jag tävlade henen den tiden. fått placering på denna fina hästen!


David & jag - Första tävligen tsm, placering där med allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0