Grattis Mammi♥

Hejsan (:
idag är det inte en vanlig dag utan det är min underbara mammas födelsedag!
Så jag började min dag med att gå upp klockan  6 på morgonen för att fira hennne, och det var jag, min syster & min lille bror som sjöng lite för henen och så, hon trode inte att vi skulle de så hon vart gald och så. jag gjorde frukost på sängen till henne och sen fick hon presenter från oss, hon fick en Box som har velat ha jätte länge!

Sen vid 7 så gick jag och la mig igen (a) lite små trött kan man säga att jag var!
skulle åka tiill åby idag men inte så lätt att åka ut ditt så fick stanna hemma idag med men det var rätt skönt att få sova ut! Mamma väckte mig vid halv 9-9 och då fiaxde ja orning mig, för vi skulle gå ner och fika i lilla byn söderköping! Det är faktist en lite mysig stad, fast mest på sommaren! .. men iallfall där träffade vi min äldsta stora syster rebecca. tag sen jag träffade henne så var jätte kul.
sen åkte vi hem vid halv 12-12!

Och nu sitter jag här! vet inte riktigt vad jag ska göra?.. ja borde göra klart samhäll saken men va fan pallar inte med detta men ja måste som sakt så får väl börja göra klart den strax.
ikväll blir det iallfall hoppträning så skirver hur den gick i kväll♥

Mee & min stora syster Amanada, visst är vi ej lika!


Amanda & Mammi <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0