Söndag

SKOLA I MORGON, LOVET ÄR SLUT! :/

Tråkigt söndag som alltid ungeför!
min dag började rätt lungt och så faktiskt. vaknade vid 8 och var pigg och så, kontigt att jag var de och så, som natten var förjävlig! ville tacka min bästa vänn som fanns där hos mig!♥
sen vid 11 så började jag plugga och shit :S! gjorde klart två saker faktist! känner mig lite duktig och så!.. man jobbar bättre när man är själv hemma och lyssnar på lugn musik! PROVA^^

Drog på stall kläderna vid 5, hade båda hästarna idag.
Hillma hade vilo dag men red på david  & kan säg att jag  red värsts dressyr passet! han var riktigt en dressyr ponny idag, trampa under sig jätte bra och var log och fin. han späner sig ibland men verkligen avslappnad. red på volter och flyttade. finaste ponny!
ska nog starta dressyr tävligen är hemma den 23 mars tror jag den var? klubben fixat något, men jag gör de för skoj skulle, om inte tollstad är då. får då åker jag ditt självklart.


Tävling i helgen som kommer nurå ;)


David och min första tävling.



det är du som får mig att le..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0