Lördag, 19:31

shit vad trött jag är verkligen, känner att ja behöver komma ut lite men endå orkar jag inte för jag sitter fast på något sätt (a)!..
Men jag vart riktgit duktig idag allt, jag har diskat, städat över allt + mitt rum! vet inte vad som flög i mig men kan inte vara disk kvar när dom kommer hem någon gång..
hemma en natt till själv kanske :/?
vart i stallet med och tog hand om båda hästarna^^ hoppade mede hillma idag och kan säga det gick verkligen jätte bra, har inte hoppat henne på en evighet så det kändes verkligen bra. hoppade 1.10 med henne!
kan säga att det är en stor skillndad med henne, syster gör ett ritkgit bra jobb med denna häst! är lite små sugen på att tävla henne igen men tror inte de blir något med de. satsar på david nu och syster ska tävla hillma och så.

med david så skritta vi och jobbade på backen. finast är han!<3


Snow Storm & jag



Snoffe som denna ponny kallades var en av mina föra c-ponnyer.
en riktigt söt ponny, snäll på alla viss verkligen.
tävlade han upp till LA och sen vart han såld till en liten tjej!

Ibland önskar man att man kunde ha kvar alla ponnyer man har haft och bara tävla sig uppåt med dom. Men ja är för lång för att ha en c-ponny nu..

Ville bara vissa en av ponnyerna jag har haft, håll utsikt så får ni se fler.

Kommentarer
Postat av: ebba

Vad snygg han var! :)

2010-02-27 @ 21:44:18
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: ebba

sv :D hur länge hade du honom? :)

2010-02-28 @ 09:12:35
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: ebba

sv: okej! :)

2010-02-28 @ 12:15:53
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0