Fredag

Hemma nurå :)

Vart i stan typ i ca 5 timmar med min syster och Hanna, åkte in med bussen 9:15! ..
jag köpte faktist ingentign idag:O.. inte likt mig kan man säga, ja hittade massor jag vill ha men jag orkade prova dom idag helt enkelt! men ska till stan i morgon med då (a) ovanligt NEJ! :D
men syster köpte lite kläder och hanna med!
kan säga att de kändes tomt att inte hålla någon påse alls :( ! lider fan lite ! hahahha^^

men tack så jätte mycket för ni rädda min dah! annars skulle ja sitta och deppa hemma framför tv eller datan eller något.
Och det var verkligen jätte kul att umgås med min syster mer utan för stallet kan man säga, du betyder sis.
precis nu skulle ja umgås med göteborg folket! saknar er ♥

Ska strax nu gå till stallet och ta hand om David & hillma & jag tror att min underbara söta hund ska få hänga med ditt. han tycker om att vara iställer faktiskt. :)

MINNEN FRÅN SOMMAREN I GÖTEBORG!<3



Felicia & jag dampar oss, Bitchen & Divan♥


Zebbe, jag , felicia & malin <3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0