Väntar

Här sitter lilla jag och väntar på att min syster ska höra av sig, ska möte henne vid bussen som sakt.
hon kände inte för att gå själv hem i det mörka kvällen eller vad nu man ska säga & det kan jag verkligen förstå, skulle inte heller vilja gå hem själv här i sörping och att de är mörkt!.. kan hända en massa skit här vi bor fast det är en liten "by".  så får se när hon hör av sig.

 har vart istallet ungför för en timme sen med och tog hand om hästarnam, myssigt♥
och fick allt träffa nannis där med, så himlas länge sen man fick träffa henne.

det är dig jag saknar, hoppas du förstå det.

Ser ut så här nu, lite slapp kläd kan man ju verkligen säga, men riktigt skönt (Y)



Kommentarer
Postat av: Frida - en hästmänniskas vardag

SV: Ja visst är det! Snart är jag på väg :D

2010-02-26 @ 21:04:51
URL: http://fridaelmlundare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0