Lördag

Hey

här ligger jag i sängen och klockan är bara allt 00:29, inte så jätte mycket eller vad säger ni?..
min dag har väl vart riktigt slappt, har nog aldrig vart så här slappt för... har bara vart hemma som sakt, jag gick till stallet i morse och tog han om finste pollen men sen har jag bara vart hemma, som inte kuna komma någonstan på grund av duma vädret :/ hatar snön nu verkligen, börjar tröttnat på den nu. jag vill ha den varma sommaren!

hade iallfall en lite mysig kväll med mammi & pappi då, vi satt och kolla på melodifestivalen först, kan ju säga att alla vi tycker verklige inte om detta men fanns inget att kolla på & sen känner man endå att man måste kolla på detta. efter melodifestivalen så vart de långfilmen polly & jag eller jag & polly, ajaj skitsamma minns inte riktigt vad den heter! men kolla på den iallfall sen var ja ute med nemo! .

Händer i morgon då?
för mig vet jag inte helt än, det märker man.
joo! jag kanske ska modella litee xD..



Mums, saft =D



har man lite tråkigt med så finns alltid camen (y) =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0