Lite gott & blandat

äntligen är de kväll!
det är verkligen nästan de enda man längtar till under hela dagen, så himlas skönt att få lägga sig i sängen som ja gör nu (a) och sen chilla med musik och prata med folk, rätt nice tycker jag faktist!.
min dag har vart chillt tycker jag, först skolan, fika på stan och sen stallet & sen tv kan de bli bättre? jo vist kan de det alltid blir de men inte idag xD!

david var iallfall verkligen glad i ridpasser, han gjorde ett glödje skutt med mig, lilla plutten, hehe!" men han var iallfall jätte fin och snart börjar de dra ihop sig in för helgen eller 3 dagar kvar men alltid något. ska tävla då!
kollade på startlistorna i går och i första klassen startar ja 2:a och de suger verkligen men i andra klassen så har ja 12:a och de är väl helt okej där (:
 
APU i morgon i skolan, känner att jag inte är så taggad men får sovmorgon som tur fall! men nu ska jag allt kolla på en film som var riktigt länge sen man såg och de blir Twilight, älskar verkligen denna film men vill se 2:an snart, den måste komma snart på dvd!..

men godnatt♥

Bella & Edward



Två bilder idag när vi fika som jag allt bjuder på

Jag och en semla                             Alex & Ankihh

 

LYSSNA PÅ LÅTEN ALLSÅ, NICE ÄR DEN ALLT! FESt`?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0