Onsdag

Heey

min dag har vart både slappt och icke slappt, eller hur nu man säget xD?
åkte hem vid halv 1 från stan idag, sov hos malin i natt då. som jag  ville stanna kvar i stan i går kväll längre, så hennes pappa kom och hämtade oss (y) så vi var hemma vid 1 på natten, trevligt kväll var det iallfall!.

men iallfall- när jag kom hem så slappa ja framför datan och fixade med alla bilder och shit!..
kan säga att jag inte var trött eller bakis idag! men det är väl bara posetivt? men endå var jag lite seg men inte mkt!

jobbade på kvällen nu med :/ uisch! men var rätt snabb tycker jag endå! men blir så trött på höt som ligger som en klump och är helt fryset! ^^ blir riktigt arg då!
Tog han om bästa pollen som alltid med,
skrittade barbacka med han, myssigt är det allt! ute i solen som bara lyser på oss♥

Och får inte glömma att jag ocg syster har umgås lite på kvällen nu med!
mammi & pappi är på bio & ute och äter godmat! myssigt allt.
men syster och jag tog och käka kladkaka framför tv lite!
har inte så mkt att skriva nu men hörs i morgon,pusss♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0