Onsdag kväll!

Lilla jag är här igen och slänger in ett blogginlägg som sakt!
sitter här i mörkret i min säng och har min underbara söta hund brevid mig, han sover redan som sakt.
jag kom upp till stallet rätt sent idag en vad det skulle ha blivit allt, jag och mamma kollade ju på one tree hill men jag somnade så klart! har man huvudvärk som den så somnar man, ingen annan som somnar om man har huvudvärk?  men det är sjukt skönt att vakna upp sen som det är borta. men jag gick upp vid halv 7-7 tror ja klockan var, fixade ornign allt och sen gick jag ut och red vid 8, red ett sjukt bra ridpass idag kan ja lova er, red dressyr då som sakt! börja med avslapning från nacken och bakåt, sen börja ja med att mjukheten och få honom sjunka sig neråt men endå hållla en riktigt fin from.
efter fått hela kroppen avslapnad och så börja man jobba uppåt i formen och efter en stund kan man säga att jag hade en dressyr ponny idag, shiit! såna här dagar vill man ut och tävla dressyr som sakt. Jag tävlade ju dressyr förut i tiden upp till Lb- La med en gamal d-ponny ja hade en gång i tiden som hete Tos Njord!
får väl bli en dressyr tävling här hemma med david om de blir någon men inte mitt intresse av tävla dressyr, men kan säga man det är riktigt viktigt att kunna rida dressyr hemma som hästen behöver de i hoppnigen.
Men som sakt david var helt underbar fin idag och i morgon blir de
Hoppträning för oss! GILLLAR DET<3

men nu ska jag allt traska bort med datan och sova, godnattt♥

fick bli en gamal bild på oss! finast på honom<3





Kommentarer
Postat av: Patricia

hahaha, vet inte hur många gånger du skrev...

Som sagt x)

2010-02-04 @ 09:09:56
Postat av: Elin

Söt häst, är han din? :)

2010-02-04 @ 09:31:25
URL: http://elinpamlin.blogg.se/
Postat av: emma

Hej, allt bra med dig? :)

2010-02-04 @ 11:38:50
URL: http://ebolmgren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fin blogg ! :) ♥

och fin häst :)

2010-02-04 @ 14:38:03
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0