Nice dag

Jag åkte ju in till stan idag med malin & Bellan som jag skrev i det andra inlägget.
hade verkligen jätte trevligt idag, riktigt nice att få träffa er två tjejer!.
tag sen man träffa er båda huvudtaget så det var kul & det bästa är att vi träffas i morgon med + en massa andra tjejer vi umgicks med för.
men iallfall så köpte jag smycken, stickad tunika eller vad nu de kallas, dö snygg och skön (y)sen leggins med pörlor på, skulle komma hem med smink men glömnde (a)! attans men får ta de en annan dag helt enkelt.
Malin köpte också lite saker men bellan hitta inget :/ även ja hitta massor till henne så ville hon ej ha de ! ..
men jag skulle kuna ha köpt mycket mer men pengarna tog slut helt enkelt, som tur så kommer studiebidraget i helgen (y) =D 

bussen hem vid halv 4!
byte om till stallkläder och sen gick upp ditt. david var jätte mjuk och fin idag, avslappnad och allt (y) duktig pojke<3
sen jobbade jag & ankihh med! vi är snabba kan man lätt säga.

Sen hjäpte jag syster när hon hoppa på hillma, gav lite tips till henne som hon ger till mig, men fast på david då (y) tur vi har varandra så vi kan hjälpas åt. 

Fest i morgon då (y) 




Älskar mina legins.


oh skit! denna bjuder vi på xD
Är på väg hem från stan, sitter på bussen.


erskän en söt bild på henne xD. Bellan


fick inte med malin på kort :/ men de kommer bilder på henne i morgon från festen allt. lovar !:)
hoppas alla andra haft en trevlig dag.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0