Måndag

Hellu allihopa!
sitter här i vardsrumet med min mammi och kollar på 2½ män! dom är ju verkligen klockret och roliga, Charlie är ju den skönaste snubben eller vad man ska säga, han är allt den rika killen och får alla brudar han vill ha, i detta avsintt så tror han att han har fått barn med någon som han har legat med för jätte länge sen. han har lite problem som sakt så får väl se hur de går för honom!
jag ska strax äta lite mat med, vet inte rikgit vad det blir men det är något man märker till.

har vart i stallet och vart ute med hunden så sista jag ska göra idag är träna på en träning sak vi har här hemma sen sittupps! känner mig allt lite dukgit (a) !!

men nu är maten klar♥

Kommentarer
Postat av: N

Fin blogg, allt bra me dig idag? :)

2010-02-01 @ 21:08:30
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0