Lite frågor, bara för att jag har så tråkigt.

1. vad heter du? Mathilda
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? jag vet inte  
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?min pappa hade tänkt ett annat namn men han ångra sig sen.
4. vilket stjärntecken är du? fisk
5. vilken årgång är du? 1993
6. vart bor du? Söderköping
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? två gånger
9. vart skulle du vilja bo? bo kvar här men måste ja välja så blir de L.A eller göteborg
10. vilken skolklass? 1 på gymnasiet
11. vad vill du bli när du blir äldre? Ville bli frisör men nu vill ja nog bli beridare.

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.67, är kort (a)
2. hur mycket väger du? 49- 55..?
3. hårfärg och frisyr?Rödbrunt, halv långt hår, dags att klippa lugg och toppar
4. ögonfärg? blå- grå
5. mest nöjd med? Mina ögon & läppar faktist
6. minst nöjd med? höfter xD  
7. skostorlek? 37-38
8. glasögon? Nää
9. har du några piercingar/tatueringar? Piercingar är inte min grej :P

FAVORITER
1. filmer? Oj, den var svår, finns många verkligen!
2. låtar? Lyssnar på allt typ.
3. årstider? Sommar
4. mat/dryck? kinamat , och fanta såklart!
5. djur? Hund & häst
6. färg? Lilla & svart
7. parfym? öh jag vet inte.
8. tv-program? One Tree Hill, bästa liksom
9. ämne i skolan? Hästhållning och ridningen
10. sysselsättning? öhm, dator/tv ?

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Olika, ibland den svarta, ibland den röda men mest den svarta
2. vad använder du just nu för skor? jaha du, vet inte vad dom heter xD
3. favoritfärg på kläder? Spelar ingen roll, huvudsaken är att dom är snygga och bekväma.
4. favoritmaterial på kläder? Vet inte, det som är bekvämt?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? hmm, snygga sommar kläder och dö snygga skor skulle inte vara helt fel.
6. favoritaffärer? ginatricot, monki
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Beror på
8. favoritmärke? Bryr mig inte så mycket om märkeskläder, bara ibland ;P
9. vad har du för byxstorlek? Står XS i alla brallor, så jag har väl XS :P
10. vad har du för tröjstorlek? från 34-36.. Beror helt på vart man köper.

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Mellan stort
2. vilken färg på tapeterna? Grå med silver/vit blommi fondväg.
låter inte snyggt, ja får visa en dag
3. vilka färger går rummet i i övrigt?
svart
4. favoritmöbel i rummet och varför? Sängen helt klart, Varför? Jo för att jag älskar att sova.
5. vad vill du ändra där inne? inte så mkt
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Yees ;)
b) video/dvd? DVD
c) dator? Ja
d) stereo? Ja
e) telefon? Mobil? Neej xD
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Snö, buskar och träd & hus
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover eller städar, sminkar mig
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Ingen mer än mig själv, Joo, nemo när han är här :)

BLANDAT
 
1. var har du i din: Bertil
a) jackficka just nu? Busskort, läppglans, pengar.
b) skolväska just nu? papper & böcker
c) handväska eller liknande just nu? Har ingen handväska för tillfället.
2. vad är du beroende av? Venne, läsk x'D
3. vilket land kommer du i från? Sverige
4. vilken sorts läppglans använder du? något från åhlens
5. vad tror du på? Allt för mycket.
6. vad köpte du senast? en tunika
7. har du nåt husdjur? japp, hund
8. vad bor du i? Lägenhet

GREJER
plånbok: svart
tandborste: min tandborta är ROSTA
smycken: ja jag har smycken, vad fan ska man skriva?
solglasögon: Jaa jag har solglasögon...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0