kommer ingenstans!

Hellu:)
Här sitter jag och jobbar med samhäll! kan säga att ja kom precis hem från ankihh med, vi har pluggar där med som sakt, där gjorde jag klart svenska uppgiften! har bara data saken kvar men den kommer jag inte in på länken och detta suger verkligen som precis som vädret vi har här med /:!
Kan säga att man är insnöad!  det bara snöar som vara den och det är jätte halt på vägarna därför jag inte är i skolan idag, bussarna går inte till stan eller hem igen, spårvagnarna är avstänga med, Många billar har åkt ner i diket med... usch! jag vill ha sommaren här och nu!
Men kan vara rätt skönt att få vara hemma endå men ja var tyvngen att åka till skolan idag men ajaa vad ska man göra åt saken. Så sitter helt fast,kommer ingenstans idag!!

men nu ska jag forsätta att plugga^^ .. så man blir klart med skiten! 
Värsta var att man inte fick någon sovmorgon idag! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0