just nu...

Hellu =D

vart ändrade planer här för mig kan man säga, syster ångra sig  att komma hem så hon stanna kvar hos sin pojkvän, så jag slapp ju att möte henne men skulle endå inte göra något om ja gjorde det.
men istället så kom bellan hem till mig, hon bor bara några meter bort så nu sitter vi här och snackar och pratar skit som sakt som alla tjejer gör, hahha ! vi ska faktist strax se på film med och bara för bellan vill se hannah montana så ser vi allt den. den är faktist lite små rolig och så! (Y)
Kan säga att det är riktigt bra att hon kom hit faktiskt, för då slipper jag sitta hemma själv och ha tråkigt, tack för du finns gumman♥


vi bjuder på lite små bilder här, kan säga att vi är lite slapp kläda.

Bellan & jag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0