Just nu / skolan!

här sitter jag nu i skolan och har lilla ankihh brevid mig, ´har precis fixat bloggen som sakt !
vi har rast så därför jag sitter här annrs brukar ja inte sitta och blogga, men vad gör ni & vad händer för er idag:)?
själv ska man gå till stallet och mysa med illa pollen, ska rida ett dressyr pass på honom eller om jag inte ska rida ut idag? har faktist inte rida ut på honom än men inte så kontsigt kanske som jag bara haft han i 2 månader och vart så halt överallt och mycket snö + att det vart så himlas mörkt! men idag kanske allt jag kommer iväg...

men ska väl logga ut här nu för lektionen börjar nog strax men vi hörs sen puss & kram ♥

Fick bli en gamla bild på mig & ankihh i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0