firar mammi / Lördag

Heellu, här sitter jag och väntar på alla gäster som ska komma hem till oss eller gäster och gäster men det är mina syskon som kommer och mormor! .
 vi alla ska fira mammi tsm allihopa som hon fyllde år i tors ni vet ;P.! .
men vad händer senare då? stallet lite snabbt tror jag sen blir de nog stan skulle jag tror allt! hoppas ja kommer in ditt.
men vad händer för er idag då:)? ska ni göra något skoj?! ..
Kan ju säga, har ni tråkigit så kan ni ju alltid kolla på Melodifestivalen som är ikväll men det kanske inte de roligaste men har man tråkigt kan ja ge ett tips att kolla på de.
men nu tror jag att ja hör lite folk som kommer in så ska allt bara social där och fika lite. hörs senare pusss♥

ser ut så här just nu!..


Kommentarer
Postat av: Hanna

SV okej vad kul, vad tränade du ? :)

2010-02-06 @ 13:43:27
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Patricia

Sötaste på bilden då!!<3

2010-02-06 @ 21:37:32
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0