i skolan. FREDAG

Heeý

sitter i skolan nu och har självklart rast.
har ankihh brevid mig och bea framför oss, men det bästa är att vi sitter och äter kex cholklad :O! har inte ätit godis på 4 veckor så det är sjukt. men har ju faktist mens värk så då är det bra att äta cholklad så gör inget idag (a)! tss

kan ju också säga att jag är riktigt trött idag, vart i skolan 1½ timme nu och känns son jag ska somna, skönt att det är sista dagen nu med sen är det allt lov ! NICE^^

jag kommer inte hinna med att blogga så mycket idag skulle jag tro? för har rätt mycket att göra idag, har två hästar och ska fixa david in för tävligen med men hörs ikväll puss♥

Bjuder på en gamal bild.

Ankihh, Linnis & jag i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0